2010. november 8., hétfő

Wáááááááááá, mindjárt vége???!!!

A hatodik üveggolyót találtam meg a napokban!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D El sem hiszitek milyen elmeállapotban voltam mikor ráakadtam... :P De ez olyan érdekes és egyben rendkívül szomorú is, mert valószínűleg csak hetet kell összeszednem.... oooooh akkor ezek szerint mindjárt vége az álomvilágomnak??? monjsuk lehet, hogy nem bánom annyira, már szívesen élnék "normális" életet, kezd túl sok lenni a jóból, de ugyanakkor hirtelen nagyon hiányolom, ill ahogy elképzelem, hogy már nem leszek ilyen képzelgős.... huuuu el is sírtam magamban ahogy jobban beleéltem magam... az embernek vhogy semmi sem jó, mi? :D :D :D De ugyanakkor nagyon örülök annak, hogy itt voltam, sokat változtam és sokminden történt velem és a körülöttem levőkkel!!!!! :D :D :D

Huuuuuuu annyira izgalmas pillanat amikor megtalálok egy-egy ilyen üveggolyót, mert ez az egész tényleg csak egy poén volt, ill egy életérzésféle de semmiféleképpen nem komoly, ill nem számítottam rá, hogy valóban meg fog történni!!!!!!!!!!!! :) Aki nem tudná miről beszélek a profilomra kellett írnom magamról amikor ideérkeztem és hát ez jutott eszembe bal felső sarok... :)

Ööööööööö, most sietek erre meg arra, de legyetek jók!!!!!!!!! :D
És éljenek az ÁLMOK!!!!!!!!!!!!!!!!!! - és ne álmodd az életet... :P Horray!!!!!!!!!!!!!!!

1 megjegyzés: