2010. október 31., vasárnap

Autumn Soul északon :D

Dicsőség Istennek! :)
Most értem haza egy három napos (két és fél) táborból, enyhén fáradtan, telítve örömmel, reménnyel, hittel és szeretettel. Úgyhogy nem állítom, hogy ma mindent leírok, de igyekszem, mert holnap még olyan távol van!!! :D hehe kb 2 óra... :)
Szóval igazából egy őszi metodista csendesnapon voltam. Ami azt jelenti, hogy a fiatalság, tinédszerek, fiatalok és fiatal felnőttek (11-25) összegyűlünk és Istenről elmélkedünk, dicsőítjük, áldjuk az Ő nevét, imádkozunk egymásért, időt adunk Istennek, időt, hogy Jézusra tekintsük, megálljunk egy pillanatra ebben a rohanó pénzvadász világban és önzetlen, nemed, múltad, korod ellenére is önzetlen szeretetet találjunk, kapjunk és tovább adjunk. :D

Huh, már most fáj a szemem, kifolyik a monitortól... Olyan jó volt megszabadulni a géptől három napra!!!!!! :D Mi lenne ha aludnék kicsit??? :P Az elmúlt két napban nem sikerült nagyon... hehe tegnap este pl fél kettőkor fejeztük be a termek kitakarítását, igen hajnali 1:30 egy egész napos munka után ééééés kevés pénteki alvás után... :D :D :D
Szóval magyar földön is eljártam ifitáborokba, amióta Isten megszólította a szívemet! :D De semmi, semmi nem fogható ahhoz amit ebben a három napban éltem át, tapasztaltam meg az Úrban. Nagyon nehezemre esik magyarul írni... :P Tehát hirdették Carlowban, hogy lesz ez a tábor északon. Ez idáig oké, mondtam is, hogy Uram én felmennék, de Te is tudod, hogy Galwayre gyűjtenem kell pénzt, nagyon sokba kerülne a buszköltség, nem mehetek. És ezzel le is zártam a szomorú tényt, hogy ezt most muszáj lesz kihagyni... De akkor jött Ab, egy kb 22 éves srác a gyülekezetből és mondta, hogy bárkit felvisz aki szeretne menni, mert ő mindenképpen megy és kocsival van... Wáááááááááááá, köszönöm Uram, köszönöm Neked!!! :D Zengtem magamban. :) Így történt, hogy péntek 3kor leléptem "otthonról" és egy piros Alpha Romeo belsejében végigszövegeltem három és fél órát mire felértünk, jah mert csak ketten mentünk (sajnos a carlowi gyüliben nagyon kevés fiatal, tinédzser van... :( .
Megérkeztünk Bangorba ahol egy hatalmas tömeggel találtam szembe magam és kb semmit nem értettem az angoljukból, ez a belfasti akcentus borzalmas... :P haha de sokat nevettem, nagyon viccesen beszélnek a végére már nagyon belejöttem, kicsit át is vettem!!!! :D :D :D Szóval a témánál maradva, hogy velem egykorúakkal legyek steward voltam, egy kisegítő munka, így az egész hétvége 20euroba került zároljelben! :)
Ha hiszitek nekem, ha nem 600an voltunk +/- 15fő!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D Hatszáz fiatal, akik Istent imádni összegyűltek "feláldozva" a halloweeni hétvégét... :P Életemben nem tapasztaltam még ilyet, mint mikor éneklésbe fogtunk mindannyian, plusz még három gitár, egy dob, és három énekes mikrofonnal. :D :D :D :D :D Sokan, nagyon sokan két kézzel az ég felé imádattal énekeltünk dicsőítő dalokat, ugrálva, táncolva, csukott szemmel reszkető testtel és erős Lélekkel, ki ki a maga módján, de mindenki keze az Isten felé nyúlt, senki nem ült és senki nem tudott mozgás nélkül maradni.... Tapsoltunk, kiabálva énekeltünk, sírtunk és nevettünk!!!! Így imádtuk az Urat. :)

Egy kis részlet a Biblia-naplómból:
Jesus, you changed my life again. :D I love you sooo much Lord, all I want is to serve You, Lord Jesus. You filled my heart with joy, happiness and clear mind. I don't know how should I say thank You. You changed my sadness, you huged me with deep love, Lord, you made my eyes sparkling again as I lift my head upon You. Thank you! I love you Lord, I love you!!!

Egy angol fickó jött minket tanítani, mélyíteni hitünkben. Igazán vicces ürge volt, de rendíthetetlen hittel, megélt csodákkal, amikor az imádság ereje elég volt ahhoz, hogy a szakadó eső egy pillanat alatt elálljon, hogy a világ legkülönbözőbb pontjaira eljusson hogy reményt, szeretetet vigyen Jézusban nincstelen, kilátástalan embereknek, legfőképp gyerekeknek... :D Rengeteget tanultunk Patricktól. :) Put your faith into action. Don't give titles to your work, make testimonies of God's love through feeding the hungry, holding the broken, clothing the needed.

'Mert éheztem és ennem adtatok; szomjúhoztam és innom adtatok; jövevény voltam és befogadtatok. Mezítelen voltam és felruháztatok; beteg voltam és meglátogattatok; börtönben ültem és eljöttetek hozzám.' Máté 25:35,36

Volt egy rendkívüli esemény, amit még sehol nem tapasztaltam, de igyekezni fogok ezentúl mindenkit erre buzdítani! :D THE BIG SING volt a címe a dolognak. Az volt a célunk, hogy mint a Bibliában Isten beszél a híveihez, személyesen, hallatja hangját az Őt követőknek, így mi is arra kérjük a Szentlelket, hogy beszéljen hozzánk. Énekeltünk egy pár dalt, majd egy srác imádkozott és kérte a Szentlelket: come Holy Spirit, come and talk to us. Ennyi semmi varázslat, meditáció, transz, ismétlés nem kellett, egymás után szólaltak meg emberek, ismételték hangosan amit a Szentlélek mondott nekik: Here I am with you; You are my children; I send you here to this place, don't be worried, I am with you; You are beautiful, I love you my children; I am hearing your prayers and I am proud at you my children; and so on... :) Leírhatatlan volt, hogy Isten beszélt hozzánk, ténylegesen, érezhetően hallhatóan jelen volt!!! Még most is könnyek gyűlnek a szemembe és megremeg a testem... És akkor egyszer csak egy lány előre lépett, elvett egy mikrofont és énekelni kezdett. Hogy embert nem hallottam még így énekelni... Joy, peace, happiness and eternal Love, ezeket éreztem a szívemben és igazából valami olyan leírhatatlant... Istennel együtt élő gyülekezet volt az az óra amit dicsőítéssel és imádsággal töltöttünk, kérve a Szentlélek vezetését. Éppúgy ahogy az apostolok cselekedeteiben olvasunk az első gyülekezetekről, ahol nem voltak szabályok, nem volt menete egy Isten tiszteletnek, hanem a Szentlélek által volt vezetve 100%ban. :) Persze ettől még mi távol álltunk, de nagyon nagyon közel Őhozzá, az Igaz Istenhez.

'És a szíveket ismerő Isten bizonyságot tesz mellettünk, mert a Szentlelket nekik éppúgy megadta mint nekünk; és semmi megkülönböztetést nem tesz köztünk és köztük, mert hit által megtisztította az ő szívüket.' Apostolok cselekedetei 15:8,9

Najó, tényleg nem írkálok le mindent, mert elfáradtam, már egy ideje csukott szemmel gépelek, de lassan attól félek a laptop lecsúszik a lábamról és elalszom... :P Úgyhogy meg kell elégednetek ennyivel. :D
Egyébként fergeteges programok voltak, különböző szemináriumok, workshops, sport, késő esti extrák!!!!! :D :D :D És sok sok éneklés!!!!!!!! Jahj volt egy Prayer walk( ima séta), ami azt jelentette, hogy mind a 600akárhányan kimentünk Bangor utcáira, ami egy nagyváros írhonban. :D És random megkérdeztünk embereket, hogy imádkozhatnánk -e értük, így ismerkedni egymással, hiszen természetesen megkérdeztük miért(for what and not why) szeretné, hogy imádkozzunk, párosával mentünk, volt egy kis imakártya mindenkinél és csak Jézus szeretetét igyekeztünk ingyen tovább adni, mert mi is ingyen kaptuk Tőle!!!!!!! :D Önzetlenül és végtelen szeretettel!!!!!!!!!!!! :D Fantasztikus volt!!!!

Alszom, nem bírom tovább és egyébként is évekig tudnék írni, erről a hétvégéről!!! De azt most nem teszem. :P hehe

'Új parancsolatot adok néktek, hogy egymást szeressétek; amint én szerettelek titeket, ti is úgy szeressétek egymást. Arról ismeri meg mindenki, hogy az én tanítványaim vagytok, ha egymást szeretitek.'
János 13:34,35

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése