2010. szeptember 24., péntek

Szerelmetes otthonom :)





Egy délutáni séta Scouttal, amikor mindig eszembe jut, hogy miért is imádok itt lenni, amikor a szemem betelik a látvánnyal teljesen, szinte megremeg a szív, és a tudat békére lel... Hahj, milyen furcsa lesz majd nem itt lenni...






Isten békéje, ezt a címet adnám a képnek, ha egy kiállításra menne, de mivel csak hétköznapi esemény, ma esti sétánk során a gyerekekkel történt, így azt kell hogy mondjam, hogy Isten mindenütt jelen van és szeret minket csodálattal eltölteni, még a gyerekeknek is elakadt a szava, azt mondták milyen szép.... :) Csak észre kell vennünk! :) Épp Tomassal volt egy kisebb nevelési problémám az út kellős közepén mikor hirtelen egy pillangó repült át a szemem előtt, és tudva levő, hogy a pillangók röptét mindig nyomon követem (mert hátha egy tündér és lemaradok róla... :D), így elfordítottam a fejem a kölök morcos tekintetétől és láss csodát! lett a vége... hihi

Ma különleges napom volt, korán keltem ahhoz képest, hogy 11kor kellett csak munkába állnom. :D Lesétáltam Baltinglassba a kutyával, napsütés és póló(najó ennyire nem volt meleg, de elhittem és vidámabb voltam, csak egy kicsit fáztam, nah.... :P), vihorászás és tánci tánci, hiszen 40perc oda és ugyanennyi vissza. Vettem egy-két dolgot a halloweeni visszaszámláló naptárunkhoz, meg jártam a postán, kicsit emberek között.... :D Odafelé kezdődött ami egész nap kísért!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D Nem tudom hogy miért még nem jöttem rá sajnos, de egész nap az útjaim során apró pihe hófehér tollak keresztezték az utam, még az erdőben is, ahogy kutattunk őszi kincsek után az avarban, bármerre mentem ott is volt egy.... amikor még csak mentem reggel a kisvárosba a harmadik után azon kezdtem elmélkedni, hogy lehet így lesz szárnyam!! összegyűjtöm őket és beültetem, hihi, aztán azon merengtem hosszan, hogy annyira finom puhák voltak a kezemben, hogy biztosan csiklandozna, ha hátamból kinőnének hirtelen, mint egy rózsaszirom érintése, csak valahogy olyan ártatlan, megvédeni való is volt, ooooh nem tudom, érdekes gondolataim támadtak!!!!!!!! :D De később már az erdőben azon voltam, hogy biztos keresek valamit, illetve vmit meg kell találnom! :D és oda fog vezetni a sok tollpihe, de nem merülhettem ebbe bele túlságosan, mert a mai napomat a gyerekekre szenteltem és nem magamra.... :'(
Tökre klassz volt, elmentünk egy erdei sétára, piknikeztünk, fél óra oda, ott elvoltunk kb 2 órát, mesét olvastunk, makkot, meg gesztenyét és rengetegféle leveleket és mindenféle érdekességet gyűjtögettünk és megtanultunk egy-két fontos szabályt! Az egyik annyira vicces ezt leírom: Tomas fogta és eldobta a szendvicscsomagoló celofánt a háta mögé csak úgy lazán........ komolyan, ha nem vagyok egy "idegen" családnál akkora pofont adtam volna neki, hogy leesik a feje! :S grrrrrr, de akkor vettem egy mély levegőt, elküldtem a szemétért és elmagyaráztam nekik, hogy nagyon nagyon csúnya dolog a természetben szemetelni, az egyik legcsúnyább dolog amit valaha tehetünk. Erre megszólal Cian, a kedvencem :D, persze, hogy nem szabad szemetelni mert aki utánunk jön azt hiszi hogy a szemét is természet... olyan ártatlanul, őszintén mondta, hogy mind a négyen úgy elnevettük magunkat!!!!!!!!!!! :D :D :D De a legjobb mégis az volt, amikor mondtam neki, hogy mosson kezet és arcot ebéd után, nagy hévvel indult is neki és ahogy fordult egyszerűen hatalmas lendülettel nekisétált az ajtónak... :) teljesen magamra emlékeztet ez a gyerek!!!!!! :D :D :D

Visszafelé a gyerekek már nagyon fáradtak voltak és fél órát kellett hazafelé sétálni, szal kitaláltam, hogy meséljenek sárkányos meséket, és hihetetlen volt, egyik a másik után, megtanultuk meghallgatni(csöndben és vééégig) a másikat és egészen hazáig jöttek az idiótábbnál idiótább mesék, amik igazából igencsak kevéssé szóltak sárkányról, legfőképpen king kong a gorilla, és a dagadt viziló szerepelt benne, meg egyéb kedvenc kaki, puki, wc szavak, amitől kapott értelmet a történet, de annyira hihetetlen, hogy úgy elszórakoztatták magukat, egy idő után végighallgatvanevetve egymást, hogy egyszer nem szóltak hogy fáradt vagyok.... :D :D :D De a végén már én sem bírtam olyan jó kis mesék kerekedtek ki belőle, azért van fantáziájuk, ha kitiltok néhány szót a mesemondásból!!!!!! :D

Úgyhogy hazajöttünk én már kicsit fáradtan, mert Marcast is én szedtem ma össze suliból ( a szülők reggel elmentek és holnap 2re jönnek dun), úgyhogy bedobtam őket fürdeni, habos babos álomfürdő, majd nekiálltunk összerakni a halloweeni naptárt..... nagyon jól éreztük magunkat!! :D Sok nevetés, kreatívkodás, és ragasztás!!!! :D

És végül alvás, de annyira vidámak voltak ma, hogy el sem fáradtak igazán, vagy hát azt nem mondanám, mert miután rájuk parancsoltam, hogy alvás, kb két perc múlva csak a szuszogást hallottam, de még vagy negyed órát tomboltak nekem az emeleten, csiklandozósdi, meseolvasás és szaladgálás, de aztán alvás. :)

Úgyhogy így teszek én is, Isten vigyázzon Rátok, és igyekezzetek mindent kihozni egy napból még akkor is, ha fáradtak vagyunk! Én sem sajnos így alakítom a napjaim, de ezentúl sokkal jobban odafogok figyelni! :D :D :D Mert megéri! :) Sok kis boldog arc körülöttem és nevetés :)

Jó éjszakát! :)








1 megjegyzés:

  1. megelevenedsz előttem a szavaidban
    jó újra látni és hallani (nebil)

    VálaszTörlés