2010. szeptember 17., péntek

A megálmodott valóság, 5.üveggolyó :)



Azt hittem már nem kapok többet, nemtom olyan érdekes, mindig amikor már teljesen elfeledkezem róla, vagy meggyőzöm magamat a "jobbik" eszemmel, hogy ez az egész nem is valóság, pont akkor talál meg a következő!!!!!!! :D :D :D talán ettől is olyan varázslatos! :) De a mai különösen érdekes!!!! :)

Elkezdem akkor a legelején, hogy is kezdődött. :D
Ma reggel, mint most már mindig egyedül vagyok fél egyig, már mint gyerekek nélkül, de ma éppen úgy történt, hogy felnőttek nélkül is, így hangosan szólt a Best Sixties Summer kétcds álom. Nagyon bepörögtem a kutyával táncoltam, meg bugiztam a lakásban, kicsit megvadultam, mert szép idő is volt ma reggel, sütött a Nap és még érezni is lehetett ahogy megcirógat, hmm, visszagondolva is elmosolyodok, mert tényleg olyan mint egy szelíd érintés (meg persze jelenleg fagyhalott vagyok a szobámban, a megfagyott ujjaim helyett a gondolataimmal ütöm le a billentyűket! )... És ahogy kitakarítottuk a lakást Scouttal, túl gyorsan elkészültem mindennel, szal leültem egy kis mogyorót enni és hozzá egy jól kihűlt, enyhén blöööööööe jázminzöldtea. Ahogy elmerengtem a napsütésben, hirtelen láttam, hogy a focilabda az udvaron mozog, hintázik minden irányban. Olyan egyértelmű volt számomra, hogy tündérek játszadoznak odakint, szinte nem is kellett pislognom és már láttam az apró szárnyak csillanását a fénysugárban. :) Tökre jól elvoltam, és aztán hirtelen a labda elgurult, kigurult a látóteremből. Hogy a valóságnál maradjunk fújt a szél(mert itt mindig fúj szinte), de nem annyira, hogy egy focilabdát odébb vigyen.... hmm elkezdtem gondolkodni, hogy nah ez most akkor melyik valóság lehetett? :) Mert új felfedezőtúrám következő állomása, hogy kiderítsem "valóban" léteznek-e tündérek, csak nem mertem eddig komolyabban elmerülni a témában, mert féltem, hogy megőrülök.... :P hihi Szóval azon voltam, hogy ha tényleg aprónépek játszadozása volt, amit láttam, akkor ma kipróbálok vmit amivel magamhoz csalhatom őket. De ehelyett ajándékot kaptam! :D Tisztelet a tiszteletért. :) Így gyakorlatilag megint megrekedhetek álom és valóság határán!!!!! :)

Gondoltam megosztom Veletek, milyen csudaklassz élményem és ezek után napom volt. :) Most épp este van, késő, de 5 perce se toltam be egy naaaaaaaaaaagy tál pudingot barack és ostyadarabokkal, nyami nyami -mert muszáj volt vhogy felderítenem magam, mert utálok fázni és a könyvtártból fél 9re értem haza és teljesen beborult az agyam, mert szétfagytam és kezdett nagyon sötét lenni és annyira lehangolt az egész nemtommi. De már megint minden a régi, csak egy nagy tál puding kellett hozzá (és sztem igazából az esett jól, hogy megoszthattam vkivel, mert fickókánk fogyózó életmódja mellett nem tudott ellenállni... hihi :D Néha kicsit nehéz)

De hihetetlen felfedezésre jutottam a könyvtárban!!!!!!!!!!!! Majdnem el is felejtettem! :D hihi Képzeljétek azt hiszem el kell mennem a caminot megcsinálni, spanyolban lesz egy fontos állomása Istennel kötött szövetségem elmélyülésében. :) Annyira elképesztő volt, ki akartam venni Anne Shirley első regényét, ami persze nem volt bent, de megrendelik következő hétre -amit olvastam már magyarul az őskőkorban, de kíváncsi lettem és ezért most újraolvasom! :D És elkezdtem bóklászni a könyvek között, először is egy spanyol családba botlottam akik Baltinglassban töltenek pár hetet vagy hónapot, még nemtom. :) de gyorsan ki fogom deríteni!!!! Mindig ezt csinálom, várom, hogy a könyv válasszon engem. Aztán odatévedtem a vmi pszichológiai részhez, huuu mondom van elég bajom, nem akarok ilyesmit olvasni, de hirtelen nézegetem a címeket, hogy islam, buddhism, God's love..... hmmm, mondom, akkor lehet mégsem vagyok rossz helyen. levettem egyet és kinyitottam valahol, ez állt benne: The way of nada is the way of the night, the way of faith. Hmm, hmm, mondom, ez aztán érdekes, elkezdtem beleolvasni, következő mondat amibe beleakadt a szemem: Nada is the true freedom that is meant to take us away from all that is negative in our lives and, above all, free us from alienation.
Nah több se kellett fogtam magam és leültem a legközelebbi fotelba és elkezdtem olvasni. Természetesen nem rólam szól a nada, de az biztos, hogy Istentől kaptam ezt a könyvet, hogy elolvassam. :D spanyolország, a spanyol nyelv, spanyolok és érdekes módon a zarándoklat, zarándok kifejezések is úton útfélen megtalálnak. Szerdán beszélgettem a lelkésszel és megjegyezte, hogy pilgrim (zarándok) lelkem van. :)
Isten útjain járni olyan mint egy hatalmas virágos mezőn sétálni, látni a folyót, hallani a vízesést és a tenger illatát sodorja a szél, a végtelen óceán képe már csak az agyunkban van, de szívünk közepén biztos tudattal haladunk előre, mert minden ami körülöttünk van, értünk lett teremtve. Virágok hajladoznak a Jézus által kijelölt úton, mert az Isteni vezetés szabadságában élünk. :)

1 megjegyzés: