2011. március 9., szerda

Egy tengerész álma! :)

Nyugatról száll az esti szellő, kérdi merre jársz? Mikor jössz haza? A meleg fuvallat átölel és édes emlékek töltenek el! Távolinak tűnik az emlék, de alig két hete, hogy a nyugati part óceánjában alámerültem volna, megízleltem az igaz tenger sós, sirállyal teli pillanatát. Átszelve ezt a világot tudtam biztos jelét mikor érek haza, hiszen a kőfalak jelezték a meleg szív és a muzsika honát!!! :) Milyen szép is volt, emlékszel? Áthajóztunk a szigetre, hömpölyögve a hullámok hadán, s kacarászó nevetés kísérte a vadul játszadozó szelet. Beletúrt hosszan megnőtt fürtjeimbe, míg az arcomat cirógatta a sós tengeri levegő. :) Bárcsak örökké tartana egy-egy ilyen pillanat.

A szigeten sok a móka és kacagás, fura szertartás, mindenhol apácák és papok... eltévedtem volna? Kiderült fesztiváli hangulat van, még az időjárás is furfangos kedvében volt, hol megáztatott erősen csattanó esőcseppek zuhatagával, hol meg szemem kellett eltakarni, olyan fényesen sütött a meseszép tűzgömb. :) Három vándorló északról lett az útitársam erre a kis kitérőre itt a sziget ölén, ahol kiderült még négy honfitársuk is jelen van, csak más ösvényt követve értek célba. Régen nevetgéltem ennyit, mint akkor és jó volt megtudni ismét, hogy a csinos külső néha egy díjmentes hajótúrát takar, a belső szépségemről nem szoktam beszélni... hahahaha Vándor életem igazán kedvelem, és mindig szomorúan tölt el a gondolat, hogy nem örökké tartanak a kalandok, de ilyenkor a hétköznapokból is kalandot csinálok!!!

Születésem napját ünnepelni mentem le fogságom színhelyére! Az őröket elkerülve szabadon mehettem a városban, ahol hajnalig tartó táncolás és gitározás volt a listán, ami egy könnyed teázós estének látszik, könnyen átcsaphat a ló hátára és vágtázva száll a képzelet (és a táncoló talpak)!!! Másnap alig bírtam lábra állni, de mennem kellet hiszen új küldetésen voltam, népem legszegényebbjeit igyekeztem felkarolni, keresztény testvéreimmel, meleg ebédet és kedvesek szavakat adni, Isten jóságáról és az ember reménységéről, Jézusról hirdetni az Igaz beszédet igyekeztünk változást hozni az életükbe!!!! :)

Sok minden történik a kisszerűnek tűnő életemben, de említésre mégsem érzem, hogy méltó lenne, a tenger habjai nyelik el távoli álmokról szőtt nótáimat. Néha választ hallok a mélységből, de csak a szellő játszik velem, kinevet és kigúnyol, mert azt érzem ennél többre születtem!!! :) A jó hír az, hogy nem adom fel, megteszem amit meglehet és az Úr kegyelmével haladok az általa megjelölt úton, lehet lassan saját gitárral zenghetem dícséreteim felé, ki Életben tart engem és szeretve átöleli napjaimat, gondolataimat és tetteimet!!! :)

Egyszóval eszméletlenül jóóóóóóóóóóóóóól érzem magam itt!!!!!!!! Az új család nagyon nagyon klassz!!!! A környék varázslatos, leszámítva, hogy városban, emberek között vagyok... hahahahaha -hiányolom az állatokat és vadon szabadságát, de a tenger habjai vígaszt nyújtanak, még ha csalfán ellopják szívemet... :)

Puszika mindenkinek!!!!!!
Igyekszem képeket is felrakni!!! :) -bocsánat, ha nem olyan konkrét merre járok mit csinálok, de nem tudok naplóbejegyzést tartani, ezzel kell beérnetek! :) hihi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése