2011. február 6., vasárnap

Esőfelhő odakint és napsugár a szívemben :)

Ázott veréb kopogtat az ablakon.
Beengednél-e egy ázott verebet az ablakodon, be a melegbe? Épp csak hogy megmelegítse apró testét, megszárítsa szárnyait és újult erővel rebbenjen tovább? Tudod-e hogy mennyire hálás lenne a kicsiny teremtés, pár perc közös pillanatnak, csak a neved hallja és már tovaszáll, de szívében őrzi jótevőjének nevét egy életen át. Engedd hát be azt a madarat az ablakodon, szeresd arra a pár pillanatra és kis csomaggal engedd útjára: a szeretet áradó mosolyával.

Röviden ez történt ma velem. :)
Szavakban így tudnám kifejezni érzéseimet. :)
Tegnap zárat cseréltek, mert előző éjjel megpróbáltak betörni hozzánk, szerencsére sikertelenül. Isten őrzi a házat!!!! :D És még nem kaptam kulcsot. Reggel elrohantam templomba! Persze elkéstem volna a buszt -ha nem állítok meg egy autót és esedezem, hogy ugyan vigyen már be a városba!!!!!! És bevittek!!!! :) - mert a kis családomnak ilyen meg sem fordult a fejében. :P még tanulniuk kell. Szóval nagyon jól sikerült vasárnap volt a mai is, egészen addig, amíg nem kellett hazajönni! Ma a lelkészpát hozott haza! :) És kissé, ismétlem kisséééééééé esett csak az eső... Elhajtottak, nagy vigyor, feltöltött lélek, az Úr a középpontban és sok sok erő a következő napokra. Becsöngetek, hmmm, semmi, becsöngetek megint.... semmi mondom, nah ez csak nem lehet igaz, tudják mikor jövök, biztosan otthon vannak, hiszen tudják, hogy nincs kulcsom... 10 percet álltam ott, mire totál szétáztam, úgy döntöttem átkopogok az egyik szomszédhoz, aki tudom, hogy keresztény, de nem sokkal többet....
Azonnal beengedett, pedig egy ágyban fekvő beteg férje van, akit ápolni kell, csinált nekem reggelit és teljesen átmelegítette a szívemet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D
Éljenek az írek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Most elmegyek sétálni mert elállt az eső és mert szükségem van egy kis sétára is!!!!!!!!!! :)
Pusszantlak titeket! :)
Nyissátok ki azt az ablakot, bárki kopogtat kis csőrével az ablakon! :) Életet menthetsz vele, hidd el nekem!!!!!!! :)
Csók csók és ölelés!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése