2010. november 24., szerda

A kimaradt részek :)

Jah igen, kihagytam, hogy az új anyucinőci azt mondta hogy Mary Poppins vagyok!!!!!!!!!!!!! :D És elmondhatatlanul örül, hogy én fogok vigyázni a gyerekeire!!! És már nagyon vár és soha nem gondolta volna, hogy létezik ilyen mint én!!!!!!!!!!!!!!!!! :) -miután beszélt velem és Fionával!!!! tiszta piros és pattogós vagyok! hihi
És érdekes módon hirtelen tökre szomorú lettem, hogy máris elmegyek innen, sokkal türelmesebb lettem, elégedettebb és kedvesebb, igazán a szívemből mosolygok újra!!!!!!!!!!!! :D :D :D És imádom Fionát, mert ha ő nem aggódna értem ennyire, sosem jutok el a mélybe, hogy szembenézzek a valósággal és Isten segítségét kérjem!!!!!!!!!!! :D :D :D

Huuuuu Mary Poppins, ezért a beszólásért 200%on fogok dolgozni!!!!!!!!!!!! :) hihi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése