2011. április 12., kedd

Virágszirom és napsugár :)

Drága Testvérek az Úrban, Barátaim!!! :)

Úgy néz ki megint régen írtam...Hmm, eléggé szertelen lettem, hiszen csodatavasz, szél úrfi, és rigófütty zajongva körül a világot. TAVASZ vaaaaaan!!! Éljen, éljen, ééééééééééljen!!!!! :D Rengeteg fa borult rügyfelhőbe, majd lassan lassan mind aprócska levelet hoztak, virágot, illatot és színt a mogorva hideg évszak után. Darázs döngicsél, lepke lebben és millió kis bogár száll a szabad ég alatt, szorgoskodva, hiszen sok a munka! :) hihi
Jelenleg a tavasztermészet köti le egyetlen figyelmemet!!!!!!!! Ma sétáltam a tengerparton és el sem hiszitek mire leltem. Egy apró kis liget, ahol a csúúúúúúúny karbantartófűnyíróvirágírtó bácsi még nem járt!!!!!!!!!! :D Dandelion(vagyis pitypang) -koszorút fontam, kétféle másik sárgaruhát hordó, szélben ingadozó kisvirággal!!!!!! Persze a hajamba is helyeztem, holmi tündérkoszorút, tavasz hercegnő, szépséggel hencegő mosollyal sétált egészen hazáig a városon keresztül!!! Hogy milyen sok mosolyt adtam az emberek arcára, lehet ezt többször el kéne játszani, jóóóó terápia!!!! :D :D :D hahaha

Elég sok minden történt a múltkori jegyzet óta...Nem is tudom melyik lenne említésre méltó!!!? Gondolkodjunk csak... hihi
Gitározom sokat és igyekszem fejlődni, ismerkedni új szerelmemmel!!! :) Szerda esténként hajléktalan missziózom ami nagyon klassz még mindig!!!! Múlt hét szombaton 60 gyereknek csináltam arts&crafts játékot egy bibliai történet alapján!!! - és meg lettem kérdezve, hogy én miért nem rajztanárnak megyek??? mire jóóóóóót nevettem hahahaha Tökre izgalmas volt, most volt először, hogy azt mondta valaki, hogy jól van Nada, akkor csináld meg!!! (a kreatívkodás kitalálásától kezdve, a tervezés,beszerzés és megvalósításon át a lebonyolításig!) Kaptam a kezem alá 7 embert szombaton és igen jó "főnöknek" bizonyultam, ami meglepő és megerősítő is volt számomra!!! Ha kell azért tudok "felnőtt" lenni hihihihihihi!!!!!!! :)

Mivel kitört a jóóóóóóóóóó idő, ezért rengeteg ülök a biciklin és tekergek a környéken, sőőőőőőőőőt két hete szombaton úsztam is a tengerben egy nagyot!!!!!!!!! Huuuuuuuuu, de nagyon klassz volt és igen fagyos is... hahahaha Annyira csillámló volt a víz a napfényben, hogy usgyiiiiiii beleszaladtam -fürdőruhában, miközben az emberek, széldzseki és sapka sétáltak fel-alá a parton.... - ééééés mivel annyira izgatott lettem, mert már régen mártóztam meg, hogy kiszakadt a nevetés belőlem, ahogyan futottam be és kitartott amikor több mint fél óra múlva jöttem ki, ugyanaz a gyermeki kacaj, a pancsikolás előtt, közben és utááán!!! :D hahahahaha Asszem sikerült megint bemutatkoznom! :) De elmondhatatlanul sokat jelentett nekem, alámerülni a hullámokba, sellők és delfinek társaságában, csak egyszerűen élvezni a víz erejét, illatát és a cseppek csillámló kaccanását a fényben!!! :D :D :D ooooooooooh
Erről jut eszembe, hogy két hete pénteken, amikor Malahide helyett ismét Howthba tekertem, életemben először láttam delfint, igazi delfint a természetes közegében, persze nem teljesen közelről, de nagyon tudtam élvezni, wááááááááá olyan klassz volt!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

Hmmm, ami jelenleg a legfontosabb agytekervényeimet meríti ki, nem beszélve az imádságban elhangzó szavakról; az egy év önkéntes missziós út Bangladeshben... Még semmi sem biztos, Isten vezérel ezen az úton, most, vagy négy év múlva... Ez hamarosan kiderül, mert a jelentkezési papírjaimat két napja leadtam!!!!!!!!! :D :D :D Erről nem is írok többet, mert nem akarom, hogy bárki elkezdjen aggódni, mert amint mondtam, Az Isten Szent Lelke vezet erre az ösvényre, a kérdés csak annyi, hogy felkészült vagyok-e? :) - jah és az egyetemre jelentkezem, persze, az folyamatban, ha most megyek halasztok, de felvett helyem lesz, amikor visszajövök, vagy először megcsinálom az egyetemet és utána megyek ki!!!! Előtte és utána is??? :D :D :D Ez lassan kiderül, de tanító néni leszek ez is biztos!!! :)

Egyenlőre csak ennyivel szolgálhatok Kis bogárkáim! :)
Jó éjszakát és csodaszép napsütéses reggelt!!! :D

A tavasztündér

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése