2011. február 2., szerda

Unexpected expectations :)

Jelentkezem mán, úgy döntöttem! :)

Vannak rossz híreim (amiket persze megtartok magamnak :P) és jók, sőt kiválóak is akadnak!!!! :D Akkor kezdem a legfontosabbal! Sikerült minden felvételi papírt leadni és elintézni, sőt még az érettségire is jelentkeztem! És a legjobb, hogy mindezt teljesen egyedül tudtam elintézni!!!!!! Az új nő olyan segítőkész, hogy hagyta hogy én csináljam meg, hiszen ebből is biztosan sokat tanulok majd!!! :) hehe
Szóval tanulok és tanulok, de elég nehéz, most már belátom, de ettől még meg fogom csinálni csak azért is! Elvégre úgy ismerem magam, mint aki a kihívásokat szereti, nemde??? :D :D :D 10 helyre lehetett jelentkezni... valahova csak beférek??? :P

Most akkor jöjjenek a jóóóóó hírek! Megtaláltam a következő közösségemet, Lucan village mélyén, ahol a fél társaság afrikai!!! Ami nemtom miért de tökre izgalmas!!!!!!!!! :D :D :D Meg van pár indiai is. Kb 40-50 fő de nem számoltam még meg őket!!! hihi Annyira jól éreztem magam, eddig két vasárnap voltam. A hangszerek hiányoznak, de még jóóó hogy az Úr jelenlétét, személyét, szeretetét kutatjuk, keressük, vágyunk rá és nem önmagunkat akarjuk elszórakoztatni egy-egy ilyen alkalmon!!! :) Bangladesh!!!!! Érdekes dolgok vannak készülőben! hihi :) annyira izgalmas, hogy el sem tudom mesélni, de még teljesen nem tisztult le a kép, de nonstop imatéma lett! :)

A kis Maynooth "város"ka annyira már nem izgalmas... :P Mondjuk nagyon jól lehet szórni a pénzt, de egyéb pozitív tulajdonságot nehezen sorolhatnék fel... hihi Nemtom eszméletlenül hiányolom a teret, a legelőket, tehenek szagát, a bárányok beeeeeeeejét és leginkább a lovak etetését, nemtok itt meglenni nagyon... No scope for imagination! hihi És itt már túl sok a nem ír a városban, egyszerűen eltűnt a varázslat, asszem tényleg gyorsan hozzámegyek egy gazdag farmerhez, mert ez a helyzet tarthatatlan! :D :D :D
Bár nagyon nehéz itt lenni, mégis úgy döntöttem, hogy életemben először és komolyan túl fogom élni és nem menekülök el! -ooooooooooooh pedig mennyire szeretek!!!! :) hihi Nem lehetek Nada, ez talán a legrosszabb, a szárnyaim levágták, a szívem vérzik érte, de eljön a tavasz megint és új pihéket hoz, erősebb, szebb és varázslatosabb tollakat majd... csak várni kell.

Az emberi kommunikáció hihetetlen erővel bír! :)
Egyszerűen olyan boldog tudok lenni -a családon kívül! :D Tökre jófej szomszédok vannak! Egyiknek sétáltatom a kutyáját is!!!!!!! A gyüliből egy nő is ebben a házdszungelben lakik mint mi!!! :) Jaaaaaaaaaaaaah és nem utolsó sorban csatlakoztam az itteni hotel edzőterméhez. :D :D :D Amihez nagyon pöpec uszoda, jacuzzi (amit tegnap próbáltam ki életemben először!!!!!!! jeeeeeeee olyan izgi volt! Úgy viselkedtem tegnap a medencében, mint egy 5éves!!!!! :D :D :D És úúúúúúúúúúúúúúúúúúúgy élveztem!!!! Muszáj volt mán egy kicsit önmagamat adni, mert meg akart fulladozni a lelkem egysége...) meg szauna meg vmi gőzhelység, amit még nem próbáltam ki. Szal már két napja hogy regisztrált tag vagyok! Ami azt jelenti, hogy egy órát futok az asztalon amiből kb fél óra gyors séta, aztán csob csobban a víz!!!!!!!! :) Kacarásztam, pancsikoltam egy nagyot tegnap!!!!! olyan jóóóóó volt, miközben mások ide-oda úsztak faltól falig én játszottam és kacagtam! :D Nagyon rég úsztam már!!! és tökre jól esett!!!! :D :D :D Szeretek alámerülni! :) hihi

Szal minden jó ha jó a vége! Szombatonként járok egy fenyőerdőbe futni egy csoporttal és ott megtanítottak egy tökre jó trükköt!!!! :D Ha haragszol vkire(amit én sosem tennék), vagy csak dühös vagy, ideges(inkább) akkor írd rá a nevét alkoholos filccel a cipőd talpára futás előtt és rekordsebességgel fogsz mindenkit megelőzni!!!!!!! :D :D :D És mire végzel, lenyugszol és talán megoldást is találsz a problémára!!!! :D hahahahaha annyira jóóóóóóóó

Búcsúzóul csak annyit, hogy Szeretlek Téged! :)
És a másik dolog az imádság, hordozzuk egymást imáinkban, mert szeretet nélkül az ember csak létezget... :)
pusza pusza
nadabuu

3 megjegyzés:

  1. Drágám! Nem lehet mindig elfutni!
    Tényleg eljött a tanulás ideje. Az ötlet, hogy hozzámenj egy gazdag farmerhoz, háááát!
    jól gondold meg. Ági

    VálaszTörlés
  2. Bár nem tudom, hogy ki az :), de egyetértek Ágival. :D Gondold át ezt a farmer dolgot. :D
    Büszke vagyok rád, hogy elintézted a papírokat, és, hogy ilyen ügyi vagy, hogy még tanulsz is mellé. :D
    Nagyon hiányzol ám.
    És, ha már így említetted:
    A rossz híreket is írd rá a cipőd talpára, és hátha arra is lesz megoldás.
    Nagyon sok puszi neked a távoli Ír világba.

    Egy elszánt kis Békapete

    VálaszTörlés
  3. Komolyan azt gondoltátok, hogy csak úgy férjhez mennék vkihez??? hmmm, ezt most bóknak vegyem, vagy sértésnek? hihi :) Nem kell aggódni, engem nem lesz olyan könnyű elhódítani senkinek sem!!! :)

    VálaszTörlés