2010. június 3., csütörtök

The Magic Potion :)

Üdv Mindenkinek! :D
Képzeljétek ma nagyon vicces napom volt! :) Kezdve azzal, hogy ma délután 2kor álltam munkába, egészen odáig, hogy mááágikus bájitalt készítettünk a gyerekekkel!!!! hihi Tökre élveztem a reggeli lustálkodást, főleg miután Tomas már negyed 8kor ugrált a fölöttem lévő szobában!!!! Jeeeeeeeeeee, előző este kiesett az ágyából, hmm én nemtom lehet az ágybakötözöm és csak reggel fél 9kor engedem szabadon. Hahahahahhaha Én reggel nem tudok aludni miatta, ő meg este miattam, hihi tökre jól kiegészítjük egymást, nem? :D
Nah szóval komolyabb dolgokra áttérve, ma minden olyan varázslatosan telt, még nem kicsit bennem élt a tegnapi film!!!!!!!!!!!! JAaaaaaaaaaah, mert kjááááááááááááááááááá láttam a Prince of Persiat, lááááááááttam a Prince of Persiat!!!!!!!!!!! Persze kicsit le voltam maradva, mert itt a vidéki élet porában nem ugrálnak poszterek meg barátok akik jelentenééééééééék, hogy Jeeeeeeeeeeeeeeeeee végre vetítik!!!!!!!!!! (szal annyira el voltam maradva, hogy ha hiszitek ha nem egy szerdai 17:50 kezdésű vetítésen egyedül ültem a moziteremben!!!!!!! Marhára élveztem!!!!! Ilyen még életemben nem volt, tökre komolyan csak nekem vetítették a filmet!!!!!! Hát nem királysááááág! :)
Nah szóval ennek örömére ma nagyon kedves és játékos, és talán legfőképpen türelmes voltam a kölkökkel- olyannyira játékos, hogy ma kiestem a trampulinból, szépen kirepültem... hihi Kicsit túl nagyot ugrottam, versenyeztünk a trampulinig és naná, hogy ki nyert, mert ha ők is benne vannak nem ugrálhatok nagyon, csak ilyen álugribugrikra futja.... :S a kölykök biztonsága miatt, nah de ha én vagyok az első van pár másodpercem ugrálni szabadon és hááááááááááááát hahahahahahhahaha szépen kiszálltam..... Jah mert a háló körbe jópár helyen ki van vágva (mondjuk én csináltam egy új lyukat...) és kigurultam, nem mintha 2cmre lenne a földtől ... de nem volt vészes, jót nevettünk rajta és jó dolog esni, mert az ember félelemküszöbe megnő, mivel rájön, hogy ááááááh ez nem is volt komoly!!!!!! JEeeeeeeeeeeee :D
Fociztunk egész délután, meg csináltunk friss smoothie-t gyümiturmixot és oooooooooooh de fincsi volt, volt benne minden (hatalmas kupi is a végén.... hihi) narancs, alma, körte, banán, kiwi, málna, meg fagyasztott cseresznye, meg mindenféle piros bogyó.... :) nagggggggyon ízletes volt és a végén ananász aggattunk a pohár szélére és a hatalmas rumli és munkálkodás után, kb két másodperc alatt megittuk az összeset!!!!!!!!!!!! Hahahahaha najóóó a szülőknek elraktam egy- egy szép üvegpohárba egy kicsit, de mi mind megittuk a mradékot és azért jóóóó sok lett! :D :D :D
JAJAJAJAAJJ és a nap fénypontja nagyon ágyba kellett volna már raknom a kicsit és másik kettő meg túl sok energiával rendelkezett, másrészt meg Marcas még mindig a vacsiján csámcsogott, szal Cian, már egy ideje nyagatt egy receptért, hogy készítsen mágikus bájitalt, mert szerinte én mindenre képes vagyok és mindent tudok!!! hihi bár úgy lenne.... de gyerek szinten asszem talán igaz is :) Szal igyekeztem a lehető leglehetetlenebb dolgokat kitalálni hozzávalónak, amit nagy nehezen talán megtalálnak, de lefoglalja őket..... hát rendesen visszakaptam.... mert amikor mutattam a listán, hogy madártoll a következő, kb 5 perc múlva megjelennek egy döglött madár tetemével, huuuuuuuuu akkorát ugrottam jahj.... :( de hihetetlen ezek a gyerekek mindig túljárnak vhogy az eszemen, jah meg kitaláltam, hoyg kell egy kerek kő, ami olyan mint egy pici labda.... gondoltam ezzel nagyon ellesznek, mert egyet sem fognak találni, hihi én meg addig elkészítem az umpa lumpámat az alváshoz.... erre minden fél másodpercben bejönnek, hogy nahh Nada, ez elég kerek????? úgyhogy a végén meguntam, csináltam egy könnyű igen könnyen beszerezhető receptet, ami a végére jó undorítóan nézzen ki, főleg ha állni hagyjuk, szal azzal meg tényleg elvoltak magukban jóóóóóó sokáig..... ki érti a gyerekeket????? hahahahahaha :D
Majd meseolvasás a maradék kettőnek az új mesekönyvemből! :D Majd alvás alvás és alvás, én persze még kimentem egy kicsit focizni magamban, hogy az egész napos munka után megmozgassam magam, jah mert olyan 10körül sötétedik már, ezt is meg lehet tenni!!!!!!!!4 ÉLjen a nyár és h nem esik minden nap méééééééééééég..... :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése